Visita a l’Ajuntament de Marratxí

Els alumnes de 3r d’Educació Primària estan realitzant un projecte trimestre anomenat «EL LLOC ON VIVIM». Per aquesta raó el passat dijous 11 de maig visitàrem l’Ajuntament dde Marratxí. Durant la visita en ensenyaren moltes coses sobre el nostre municipi...

Projectes I+D+i 4t d’ESO

Els alumnes de Ciències Aplicades a l’Activitat Professional de 4t d’ESO han dut a terme projectes d’I+D+i en els quals han dissenyat, fabricat i intercanviat amb altres grups productes realitzats per ells. Aquí teniu un vídeo resum del procés de...