El divendres 4 de desembre, els alumnes de 4t. d’ESO de ciĂšncies socials vam fer una sortida per Palma per estudiar la incidĂšncia del moviment modernista a la ciutat. A part de visitar els edificis exponents del Modernisme (Ca’n Forteza Rey, l’Ăguila, el Gran Hotel…) tambĂ© vam assistir a una visita guiada per la Seu, on ens explicaren la intervenciĂł d’Antoni GaudĂ i les seves aportacions a l’actual configuraciĂł de la Catedral.

